7 Aralık 2012 Cuma

Şeker Hamurlu Güllü Pastam...


    Geçen hafta sevgili arkadaşlarım Havvagül ve Ferdanın doğum günleriydi ,bizde onlara süpriz bir dogum günü partisi hazırlamak istedik tabii ki pasta yapma görevini ben üstlendim seve seve .Beyhan arkadaşımız bize evini açtı ve çok şık bir masa hazırladı sağolsun emeğine sağlık..Takdir edersiniz ki şeker hamurlu pasta yapmak çok zor ve meşakatli bir iş çünkü benim gibi pandispanyasından kremasına kadar evde hazırlıyorsanız işiniz bayağı bir uzuyor.Ama sonunda ne yediğinizi bilmek sizi rahatlatıyor.Arkaşdalarıma hayırlı yaşlar diliyorum ve pastadan yiyen herkese afiyet olsun diyorum...
 
 
Meksika Fasulyesi Salatası
  • 1 kutu meksika fasulyesi
  • 1 kutu mısır
  • yarım demet maydonez
  • yarım demet dereotu
  • yarım demet nane
  • 2 adet kırmızı biber
  • 10 tane salatalık turşusu
  • limon,zeytinyağı,tuz,sirke
Yapılışı:Bütün malzemeleri güzelce dograyıp karıştırın ve sosu hazırlayıp servis yapın..Hem lezzetli bir salata oluyor hem de cok pratik içine koyacağınız malzemeleri siz kendi tercihinize göre değiştirebilirsiniz...
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder