6 Ocak 2012 Cuma

Kahvaltı Masam

Bu sabah kahvaltıya sevgili  arkadaşlarım Ferda,Selda,Beyhan,Havvagül,Yasemin gelicekti acaba yetiştirebilecekmiyim diye stres yaparken biraz sistemli çalışarak sonuçta yukarıda gördüğünüz masaya hazırladım sabah erkenden kalkıp hemen hamuru yogurdum ve mayalanmaya bıraktım  bu arada salatalarımı hazırladım ve mıhlamayı ocağa koydum kendi halinde pişmeye bıraktım saat 10.00'u gösterdiğinde herşey hazır ve arkadaşlarım kapıdaydı sonuçta tatlı bir yorgunluk vardı ama günün sonunda memnun olarak ayrılmaları bütün yorgunlugumu unutturmuştu ....

3 yorum:

  1. Harika bir kahvaltıydı, herşey çok lezzetliydi. Hele ki insan sevdiği birisinin evine gidiyorsa daha da güzle oluyor herşey. Cuma günü benim en yoğun günümdü ama sabahki bu çok lezzetlikahvaltı beni çok zinde tuttu. Tekrar teşekkürler Emine Hanım...

    YanıtlaSil
  2. İşte benım ablam bu.sanmayın kı hepsi bukadar.bunlar bır başlangıç onun için we ılerde neler yapacağının bır göstergesi:)onu çok sewıorum we başarılı olacağınıda bılıorum.hep birlıkte onu takıp edip yaptıklarını uygulayalım bence.ne dersiniz;)

    YanıtlaSil
  3. masan çok güzel görünüyor,emnim lezzetleri de öyledir arakadaşım.malesef ki ben bunu kaçırdım:(

    YanıtlaSil