6 Ocak 2012 Cuma

BÖĞÜRTLENLİ MUFFİN

Muffin tarifi:
4 adet yumurta
2 su bardağı şeker
1 su bardagı eritilmiş tereyağ veya fındık yağı arzu edersiniz karşık kullanabilirsiniz
1 su bardağı süt veya 1 şişe soda ben soda kullandım daha yumuşak oluyor
3 bardak kekun veya un-kabartma tozu
muffinlerinizi iç malzeme olarak istediğiniz katabilirsiniz böğürtlen -vişne-yaban mersini -frenk üzümü ve damla çikolata
ben frosty dondurulmuş meyvelerin karışık  olarak kullanıyorum, iki çeşit yapmak isteyenler hamurun yarısın kakao katabilirsiniz ..
Yapılışı: yumurta ve şekeri iyice çırpalım sırayla sodayı tereyağ ve ununu katalım kek hamurun yarısını muffin kalıplarına 3' er çorba kaşığı dökelim her kalıbın içine üç tane böğürtlen ve bir tatlı kaşığı damla çikolata serp önceden ısıtılmış 180 derecede kabaran kadar pişirin.. Afiyet olsun

2 yorum:

  1. Ferda hanım muffin çok güzel olduğunu söylüyor ışık çocuk yuvası elma şekerleri sınıfı olarak muffin yemeğe gelmeyi düşünüyoruz.Davetinizi bekliyoruz.YASEMİN ÖĞRETMEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman isterseniz gelebilirsiniz Yasemin hocam en yakın zamanda elma şekerlerini muffin yemeğe bekliyorum ..

      Sil