12 Şubat 2012 Pazar

Üç Tarif Birden


Uzun bir aradan sonra üzerimdeki miskinlikten kurtuldum ve yeni tariflerle döndüm evdekiler hepsini beğendiler en çok ta çikollatalı çıtırı sevdiler bence sizde denemelisiniz .bu arada salatayla, kadayıf tatlısı Oktay  usta 'dan. ..tekrar görüşmek üzere 





Çikoltalı Gevrek

Malzemeler :2 paket portakallı bitter çikolata,2 paket sütlü çikolata ,2 kase yulaf gevreği(ben nesfit kullandım)


Yapılışı:Çikolataları benmari usülü eritin ve yulaf gevreğini sıcak çikolatayla karıştırın ve yağlı kağıt serilmiş tepsiye birer çorba kaşığı dökün ,buzdolabında çikolatalar iyice donana kadar soğutun daha sonra ister kahveyle isterseniz çayla afiyetle yiyin .....

                                      

2 yorum:

  1. cok guzel gozukuyor ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
  2. muhakkak denicem..Yulaf gevregini bulurum diye dusunuyorum..deneyince haber veririm..

    YanıtlaSil