17 Haziran 2012 Pazar

Ve Ayrılık............


 Ayrılıkları hiç sevmem ben aslında içime hep bir hüzün çöküyor nedense yaşanmışlıklarının dün de kalıp bir hatıra olarak kalması ayrı bir acı bırakıyor insanın içinde.Her son bir başlangıçdır derler ya doğru tabii ki ama sevmiyorum ben sonları bırakıp gidişleri.Bunun için zor vazgeçerim sevdiklerimden alışkanlıklarımdan kolay kolay değiştirmem hayatımdakileri tabi eğer mecbur değilsek.
  YİNE bir mecbur ayrılık yaşadık bugün güzel bir ortaklığı bitirdik ama dostluklarımız baki kalıcak inşallah ektiğimiz tohumlar filizlendi çok şükür ileride bakabilirsek iyi bir hasat mevsimi yaşayacağız hep beraber .......Bugün duygusal bir günümdeyim aslında yine çok şey var söylenicek tabii ama kelimelere dökmek kolay olmuyor pek tek dileğim yine güzel günlerde buluşmak yine kahve bahane deyip tatlı tatlı sohbet etmek ağzımızın tadı bozulmasın diyerek bereketli sofralarda buluşmak üzere inşallah hepinizi SEVİYORUM..............


4 yorum:

  1. ben de çok güzel ve özel şeyler yaşadım sizlerle. hele ki evime geleceğin zaman aramıştın kurabiye yapıyım sana diye ben ısrarla gerek yok deyince, dedin ki bana: ben seni fatmanın yerine koydum, seninde ablan burada değil sana ablalık yapmama izin ver çok iyi hissetmiştim o zaman. dostluğun, ablalığın için çok sağ ol... herkesle yakalayamam bu muhabbeti biliyorum. hepiniz çok seviyorum...rabbim hapimizi o küçücük ama sıcacık yuvamızda nasılda buluşturdu. hiç bir şey rastlantı değildir....
    Havva Gül

    YanıtlaSil
  2. Gecen yıllarıma bakıyorum neden benimde çat kapı gidebilecegim hadi bir çay içelim diyabileceğim dostlarım çok olmadı dedim rabbim dualarımı kabul etti beni sizlerle tanıştırdı ben ayrılık demiyorum bugünlerimize dostluğumuzun ebediyeti olsun bugunler diyorum. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM AMA GERÇEKTEN LAF OLSUN DİYE DEĞİL . Ben bir hata yaparsam ve istemedem sizleri kırarsam gerçek dostlar gibi beni uyarın ve beni hiç yalnız bırakmayın .

    Ferda

    YanıtlaSil
  3. Yorum yapan ve benimle ayni duygulari paylasan butun arkadaslarima tesekkur ediyorum

    YanıtlaSil